Új rekord: közel 400 km/h-val száguld a BYD villanyautója – videó
Az 1300 lóerős Yangwang U9 egy német tesztpályán bizonyította be, hogy képes megközelíteni a 400 km/h-s lélektani sebességhatárt.
Az 1300 lóerős Yangwang U9 egy német tesztpályán bizonyította be, hogy képes megközelíteni a 400 km/h-s lélektani sebességhatárt.
Az elektromos hajtású autók akkumulátorát így lehet viszonylag gyorsan visszahűteni.
A Willowbank Raceway mostantól nem fogadja a tisztán elektromos hajtásláncú kocsikat.
A polgári kis villanyautó, a Renault 5 E-Tech szupersportos csúcsverziója Alpine A290 néven támad, és olyan sportosan könnyed vezetési élménnyel szolgál, mely igazi kincs a gigantikus és ólomnehéz rombolók által uralt piacon. A kevesebb több tipikus esete.
A hatkerekű Rosenbauer Panther 6×6 Electric nem kevesebb, mint 1200 lóerős teljesítményű.
A Bentaygánál kisebb modellel lépnének át ebbe a világba.
A hírügynökség szerint költségcsökkentési okokból.
A koncepcióautó formájában már megmutatott Toyota FT-Se nem egy, hanem két változatban érkezik.
A koreai gyártó hamarosan piacra dobja az EV3 elérhetőbb árú kistestvérét.
Nem lepődnénk meg, ha 1000 lóerőnél nem adnák alább.
Az olcsónak semmiképp sem nevezhető Enyaqnál jelentősen kedvezőbb áron csaphatunk le az új Elroqra.
Vázoljuk, hogy melyek a legfontosabb különbségek az esztergomi Vitara és az új indiai elektromos Vitara között.
Megnéztük, hogy hol készül a jelenlegi legizgalmasabb BMW, a 6 hengeres, kéziváltós és hátsókerék-hajtású M2, amely mellett hamarosan olyan Neue Klasse villanyautók hagyják majd el a gyártósort, mint amilyeneket a debreceni BMW-gyár ont magából.
A Chevrolet Silverado EV RST négy kereke kis sebességnél egy irányba kormányozható.
A hazai piac nagy kedvence elektromos modellként más árkategóriába kerül.
A tisztán elektromos hajtásláncú gigantikus Ford F-150 Lightning gyártása közel 2 hónapig szünetelni fog.
Koppenhága környékén autóztunk a kis Mini Cooper és a Mini Countryman szabadidő-autó közé beékelődő, és ezektől eltérően már csak tisztán elektromos változatban készülő Mini Acemannel.
Az Európai Unió és Kína megállapodott abban, hogy további, technikai jellegű tárgyalásokat folytat a Kínában gyártott elektromos járművek vámtarifáinak alternatíváiról – közölte pénteken az Európai Bizottság, de hozzátette: az álláspontok között egyelőre komoly eltérések vannak.